دل خون
دل خون



می آیی؟

گفت لب ترکن تادنیا را به پایت بریزم... حالا چشم تر کرده ام مـــــــــی آیی؟؟؟

خلاصه زگهواره تا گور..............................سرویس شدیم.



نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت17:52---10 شهريور 1391
مریم جان سلام
وبت جالب بود
من لینکت کردم به منم یه سر بزن


آرتمیس
ساعت15:30---8 شهريور 1391
تا حالاروستای اسرارآمیز و زیر خاکی میمند رو دیدی؟چیزی ازش می دونی؟؟؟
من که خیلی خوشم اومد
دوست داشتی بیا دوست خوبم.
بای


عرفان
ساعت3:46---8 شهريور 1391
وبتون بی نظیره و من رو یاد آبجی اهوازیم انداخت . اون هم همینجوری مینوشت

سیدهاشم
ساعت11:43---6 شهريور 1391
سلام مریم خانوم
خوبی؟
م3 اینکه بلاگفا و لوکس بلاگ با هم سازگاری ندارن
من شما رو لینک کرده بودم اما ثبت نشدین!!!


مصطفی قارزی
ساعت13:20---4 شهريور 1391
سلام مریم جان. ممنون آبجی که به وب ما سر زدی.وبت خیلی قشنگه. تبریک میگم بهت. بازم از من و سمانه سر بزن خوش حال میشیم. من مدیر چت روم فان صدا هم هستم. تو گوگل بزن چت روم فان صدا و بیا شاید اونجا پیدام کنی یکم با هم بگپیم. فععلا یا علی و بدرود

الهام وجواد
ساعت1:34---3 شهريور 1391
همیشه باید عاشق کسی بود که رژلبمون رو خراب کنه نه ریمیلمون رو...



مریم جونم ماها با عشق زنده ایم...

اگه همه دنیا رو بتونند ازمون بگیرن مطمئن باش نمیتونند این حس پاک رو ازمون بگیرند.

منتها باید کسی که لایق این عشق هست رو پیداکنیم...
پاسخ:چه جالب خوش به حالت که عشق زندگیتو پیداکردی


Mohsen
ساعت18:29---1 شهريور 1391
آخــــــــهپاسخ:wow عــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالی بود.

mahsa
ساعت18:14---1 شهريور 1391
سلام مریم جوون مرسی ازبابت نظرت وبت عالیه موفق باشی بازم بیامن لینکت میکنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:,

  توسط مریم  |
 

 



سرخوشانه می خندم شوخی میکنم وتو نمیدانی چقدرسخت است احساس خفگی پشت این نقاب نعــــــــــــــلتی .به وبلاگ خودتون خوش اومدین دوستای گلم...مریم هستم امیدوارم لحظه های خوبی باهم دیگه داشته باشیم.


 

 

 می آیی؟
 تومی تونی
 به سلامتی خودمون...
 اسیر دل
 تسلیت به هم استانی های عزیزم
 قلب رمضان شب قدراست
 جون من بخنددلت روشن شــــــــــــــــــــه
 ترول
 جواب دندان شکن
 احساس

 

شهريور 1391
مرداد 1391

 

مریم

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل خون و آدرس delkhoun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





روزگار،راحتم کن
میگن دلت گرفته
عاشق دلشکسته
پرازخالی
دختری ازقوم مغول
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

 

RSS 2.0
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 42
بازدید کل : 20074
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1

src="http://LoxBlog.Com/fs/fallb.js">

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


<-PollName->

<-PollItems->